مصاحبه آرشیو خبر ها
هرگز برای کسب یک تساوی بازی نخواهیم کرد

هرگز برای کسب یک تساوی بازی نخواهیم کرد

دنی آلوز مدافع برزیلی تیم یوونتوس در آستانه دیدار فردا شب در برابر تیم سابق خود سویا به هواداران اطمینان داده که هرگز برای کسب تساوی بازی نخواهند کرد.

 

کسب یک نتیجه تساوی در دیدار این دو تیم، صعود هر دو را به احتمال بسیار زیادی قطعی می کند ولی آلوز با تجربه مدعی شده با وجود اینکه نتیجه تساوی برای هر دو تیم مناسب است ولی هیچ کدام به چنین اتفاقی فکر نمی کنند:

 

نتیجه بازی فردا را اتفاقات درون زمین مشخص می کند ولی ما اینجا هستیم تا با کسب یک پیروزی در صدر جدول جای بگیریم و این هدف ماست. اگر ما به دنبال تساوی باشیم احتمالا با یک اتفاق بد غافلگیر خواهیم شد و فکر نمی کنم که سویا هم برای تساوی بازی کند. من این تیم را به خوبی می شناسم، آنها فقط برای پیروزی تلاش می کنند، بدون توجه به اینکه یک نتیجه تساوی چه مزیتی می تواند داشته باشد.

 

آلوز ادامه داد:

 

من فکر نمی کنم که ترس در فوتبال وجود داشته باشد، چیزی که وجود دارد احترام به تیم های دیگر است. سویا در یک فرم فوق العاده قرار دارد و ما نیز به رقابت هایی در چنین سطح و رویارویی با تیم هایی در این فرم عادت داریم. همین مسئله باعث می شود پیروزی برابر این تیم ها به مراتب شیرین تر شده و انگیزه ما را زیاد تر می کند.

 

این مدافع برزیلی در پایان در مورد تیم سابق خود نیز نظراتی را بیان کرد:

 

در مورد رشد قابل توجه سویا، این چیزی نیست که باعث تعجب من شده باشد. مربی آنها (خورخه سامپائولی) فوق العاده است، به همراه بازیکنان بسیار خوب و یک ساختار عالی باشگاهی که در پشت پرده وجود دارد. همه این مسائل منجر به پیشرفت یک تیم و یک باشگاه می شود که تعجبی هم ندارد. زمانی که من به سویا رفتم، این تیم توانایی پرداخت چنین دستمزد هایی که امروز می دهد را نداشت. من پس از اینکه برای تیم ملی برزیل بازی کردم، به اینجا آمدم. برای من امتیاز بزرگی بود که عضوی از این پروژه، این تیم و این باشگاه باشم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: